1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر بوتان

پکیج دیواری بوتان مدل Benessere Pro

626 بازدید
پکیج دیواری بوتان مدل Benessere Pro

پکیج دیواری بوتان مدل Benessere Pro می تواند در هر زمان آب گرم و پر فشار را در زمان بسیار کوتاهی برای شما فراهم کند. در صورتی که محل سکونت یا محل کار شما مساحتی به اندازه 250 متر مربع داشته باشد، این پکیج می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما به شمار رود.

ویژگی های پکیج دیواری بوتان Benessere Pro

در این بخش شما را با  ویژگی های اصلی این دستگاه آشنا کرده تا بتوانید انتخاب مناسب تری برای سیستم گرمایشی خود انجام دهید:

–    راندمان بالای 93 درصد

–    سیستم خودکار تنظیم جریان گاز

–    سیستم بای پس خودکار

–    سیستم پر کن نیمه خودکار و دستی

–    سیستم ضد گریپاژ پمپ

–    سیستم واکنش سریع

–    سیستم رفاه

–    سیستم ضد نوسان دمای آب

–    سیستم کنترل حداقل و حداکثر دمای آب مورد استفاده

–    سیستم هواگیری خودکار

آشنایی با خصوصیات پکیج

یکی از ویژگی های بسیار جذاب این دستگاه داشتن سنسورهایی است که به طور لحظه به لحظه دمای بیرونی را اندازه گیری کرده و متناسب با آن دمای داخلی خود را تنظیم می کنند. این مساله باعث صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

شما می توانید علاوه بر ترموستات اتاقی این پکیج را به ترموستات های ایمنی دمای سیستم گرمایش از کف نیز وصل کرده و از آن در آپارتمان های جدید با طراحی های مدرن نیز استفاده کنید. قابلیت برنامه ریزی به صورت هفتگی از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی است که شما را نسبت به خرید این دستگاه راغب می کند.

پکیج دیواری بوتان مدل Benessere Pro دارای یک صفحه نمایش دیجیتال است که به شما این امکان را می دهد در هر زمان اطلاعاتی مانند کدهای عیب یابی، فشار، وضعیت کاری، دمای آب مصرفی و غیره را روی آن ببینید. کیفیت ساخت بالای دستگاه باعث می شود که شما بتوانید سال ها از آن به خوبی و بدون خرابی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669