1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر بوتان

پکیج دیواری بوتان مدل Nuova Acqua

779 بازدید
پکیج دیواری بوتان مدل Nuova Acqua

پکیج دیواری بوتان مدل Nuova Acqua یکی دیگر از دستگاه های ساخت برند ایرانی و با کیفیت بوتان است که با خرید آن می توانید شما نیز در شکوفایی چرخه اقتصاد ایران و حمایت از کالای ایرانی سهم مفیدی داشته باشید. این دستگاه در کنار داشتن کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز داشته و شما می توانید آن را برای منازلی تا مساحت 210 متر مربع خریداری کنید.

ویژگی های پکیج دیواری بوتان Nuova Acqua

مهم ترین و بارزترین ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر است که بهتر است قبل از خرید به آن توجه ویژه داشته باشید:

o      محفظه احتراق باز

o      شیر سه طرفه خودکار ایتالیایی

o      مشعل اتمسفریک

o      سیستم عیب یاب الکترونیکی

o      سیستم جرقه زن خودکار

o      سیستم ضد گریپاژ پمپ

o      قابلیت اتصال به ترموستات های اتاقی

o      سیستم بای پس خودکار

آشنایی با خصوصیات پکیج

کاهش و افزایش فشار گاز و تاثیر آن بر عملکرد پکیج های مورد استفاده یکی از مشکلات همیشگی افراد بوده که با خرید و استفاده این دستگاه تا حد بسیار زیادی رفع می شود. این دستگاه دارای سیستم خودکار جریان گاز بوده و آن را به صورت هوشمندانه و خودکار کنترل می کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پکیج مخزن ذخیره آب گرم آن به مقدار 60 لیتر است که نیاز شما را در مواقع اضطراری نیز تا حد زیادی برطرف می کند. راندمان این دستگاه بیش از 90 درصد بوده و تلفات در آن بسیار کم خواهد بود.

پکیج دیواری بوتان مدل Nuova Acqua دارای سیستم ضد نوسان دمای آب نیز بوده و به هیچ عنوان آب شما را سرد و گرم نمی کند. این دستگاه مجهز به سیستم ضد یخ زدگی بوده و شما می توانید با خیال آسوده آن را برای سردترین منطقه کشور نیز خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669