1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر بوتان

چند مطلب مهم در مورد ماکروفر بوتان

957 بازدید
چند مطلب مهم در مورد ماکروفر بوتان

شاید شما یکی از افرادی هستید که قصد خرید یک ماکروفر برای خانه خود را دارید. در اولین قدم برای این منظور، شما باید برندهای مختلف را شناسایی کرده و سپس در مورد هر یک تحقیق کنید تا متوجه شوید کدام برند بهترین کارایی را با کمترین میزان مصرف انرژی ارائه می کند. یکی از بهترین و معروف ترین برندهای ماکروفر، ماکروفر بوتان است. سابقه طولانی مدت بوتان در ساخت انواع وسایل برقی خانگی، منجر به اعتبار آن در میان مشتریان شده است. اگر در خرید ماکروفر، انتخاب شما از نوع بوتان است، ما چند نکته را در مورد این وسیله بیان می کنیم تا اطلاعات کامل تری در اختیار داشته باشید:

1-   خاصیت ضد عفونی کنندگی ماکروفر بوتان

این ویژگی، یکی از مهمترین فاکتورها در زمان خرید هر ماکروفر است. بوتان در ساخت و طراحی ماکروفرها، تنها به ظاهر و کارایی آن در پخت اکتفا نکرده است بلکه به این مسئله نیز اهمیت داده که غذای آماده شده، عاری از هر گونه میکرب باشد. لذا در داخل دستگاه، خاصیت ضدعفونی کنندگی مواد غذایی تعبیه شده است و هر غذایی که در ماکروفر قرار گیرد، شما مطمئن هستید که هیچ میکروبی در داخل آن باقی نخواهد ماند.

2-   قدرت پخت غذا در ماکروفر

توجه داشته باشید که ماکروفر یک وسیله کمکی در کنار اجاق گاز است به این معنا که شما نباید از ماکروفر انتظار پخت کامل غذا را داشته باشید و این مورد برای ماکروفر بوتان نیز صدق می کند. در ماکروفر بوتان برنامه هایی برای پخت برخی غذاهایی که نیاز به انرژی و زمان زیاد برای پخت ندارند قرار گرفته است ولی به طور کلی پخت اصلی اکثر غذاها باید بر اجاق گاز انجام شده و معمولا برای مراحل انتهایی پخت همانند گریل کردن و… از ماکروفر استفاده می شود.

3-   ارائه اموزش استفاده از دستگاه

در زمان راه اندازی هر وسیله برقی، شما باید ابتدا با اصول اولیه کار با دستگاه آشنا شوید. ماکروفر بوتان علاوه بر داشتن یک دفترچه راهنما که به مشتری کمک می کند تا به راحتی دستگاه را راه اندازی کرده و از قسمت های مختلف و برنامه های ماکروفر آشنا شود، بلکه دارای ویدیوی آموزشی نیز بوده که مشتری با تماشای آن، بهتر می تواند از ماکروفر استفاده کند. همچنین در این ویدیوی آموزشی برخی از مهمترین و متداول ترین عیوبی که امکان دارد در حین استفاده از ماکروفر بوتان بروز کند، شرح داده شده و در صورت امکان رفع عیب توسط مشتری، روش حل آن نیز توسط افراد متخصص به زبان ساده به خوبی آموزش داده شده است.

حتما بخوانید :

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669