1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران

561 بازدید
تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران

اگر به فکر خرید ماکروفر برای خانه خود هستید، پیشنهاد می ‌کنیم حتما از انواع ماکروفرهای بوتان دیدن کنید. برند بوتان با سابقه‌ ای بسیار دیرینه در زمینه تولید انواع لوازم گرمایشی خانه شامل اجاق گاز آبگرمکن پکیج و رادیاتور، فعالیت‌ های خود را در سال ۱۳۳۲ در تهران آغاز نمود و در طول دوران فعالیت خود توانست از تکنولوژی های مدرن در ساخت انواع وسایل نام برده استفاده کند. در چند سال اخیر شاهد طراحی انواع ماکروفر بوتان هستیم. قطعاً داشتن یک ماکروفر بسیار مجهز به قابلیت های فراوان، می تواند همانند یک کمک سرآشپز، به کمک بانوان آمده و باعث می شود که بانوان بتوانند آشپزی خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام دهند. در صورتی که شما به تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران نیاز دارید پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال جنوب تهران 

 

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان مشیریه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان یاخچی آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نازی آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شوش , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان اتابک , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان خراسان , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شاپور , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان جوادیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان مولوی , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان منیریه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان سیروس , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان خزانه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان فلاح , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان مسعودیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان خانی آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان یافت آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان دروازه غار , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان امیریه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان مسعودیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان افسریه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان علی آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شکوفه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان

 

قطعاً برای همه ما این موضوع اهمیت دارد که یک ماکروفر با قابلیت های بسیار بالا خریداری کنیم که براساس استانداردهای جهانی نیز ساخته و طراحی شده است. آنچه باعث شده است ماکروفر بوتان نه تنها در کشور ایران بلکه در جهان نیز اعتبار بسیار زیادی به دست بیاورد، ویژگی هایی است که این وسیله دارد.

ماکروفر بوتان دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی است و در نتیجه هر ماده غذایی که در داخل آن قرار می گیرد، عاری از میکروب خواهد بود. همچنین برنامه‌های بسیار متعددی برای ماکروفر بوتان در نظر گرفته شده است تا شما براساس نیاز خود بتوانید از برنامه مناسب مانند گریل کردن، پخت و پز یا سرخ کردن مواد غذایی استفاده کنید. برند بوتان در راستای حمایت بهتر از مشتریان خود یک ویدئو آموزشی از ماکروفر بوتان را در اختیار مشتریان قرار داده است.

بنابراین شما با مشاهده این ویدئو به راحتی می ‌توانید نحوه استفاده از دستگاه و همچنین عیوب رایج در مایکروفر بوتان که به راحتی توسط خود شما قابل برطرف کردن هستند را آموزش ببینید. قدرت گرمایشی ماکروفر بوتان به حدی است که نه تنها برای گرم کردن بلکه برای پخت و پز نیز می توان از آن استفاده کرد. برای مثال اگر می خواهید پیتزا درست کنید، به جای اینکه فر آشپزخانه خود را راه اندازی کنید می توانید پیتزا را به راحتی در داخل ماکروفر گذاشته و بعد از چند دقیقه یک پیتزای خوشمزه تحویل بگیرید.

 

عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران

 

با توجه به اینکه گاهی اوقات سهل انگاری ما در استفاده از وسایل برقی منجر به خرابی در دستگاه می ‌شود، بنابراین ما در این قسمت از مقاله سعی بر این داریم که عیوب رایج در ماکروفر بوتان را برای شما عزیزان شرح دهیم:

–         عدم روشن شدن ماکروفر

زمانی که چنین اتفاقی می ‌افتد، نباید نگران باشید بلکه ابتدا فیوز برق ساختمان، سلامت پریز برق، سلامت دو شاخه ماکروفر و همچنین سلامت محافظ برق را کنترل کنید. در صورتی که مشکلی در این قسمت ها نبود، با نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان تماس بگیرید چرا که قطعاً در مدار الکتریکی دستگاهی عیبی رخ داده است. – – خاموش شدن ناگهانی دستگاه

اگر برق خانه قطع شده باشد، ماکروفر در زمان کار کردن، دقیقا وسط برنامه خاموش می شود. در صورتی که از وضعیت برق ساختمان مطمئن هستید و همینطور سلامت پریز برق، دو شاخه مایکروفر و محافظ را کنترل کرده اید، حتماً با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید. احتمال دارد که اتصالی در قطعات الکتریکی ماکروفر رخ داده باشد و شما باید تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران را به تعمیرکاران حرفه ‌ای بسپارید.

–         تشکیل دود در ماکروفر

قبل از اینکه مواد غذایی را در ماکروفر بگذارید، حتماً صفحه سینی را به طور کامل تمیز کنید. اگر کم ترین ماده غذایی بر روی سینی باقی مانده باشد، وقتی دوباره ماکروفر را روشن می کنید این مواد غذایی سوخته و دود ایجاد می‌ کند. اگر سینی ماکروفر تمیز است، سریعاً دستگاه را از برق جدا کنید چون این دود نشان دهنده اتصالی قطعات برقی در داخل ماکروفر است.

–         جرقه زدن ماکروفر

جنس ظرفی که شما در داخل ماکروفر می گذارید، بسیار مهم است. به هیچ عنوان ظروف فلزی را در داخل ماکروفر نگذارید. ظرف نباید فلزی و لب پریده باشد. به خاطر این که هر دو مورد باعث جرقه زدن ماکروفر می شوند. در صورتی که ظرف برای ماکروفر مناسب است، این جرقه زدن نشان دهنده اتصالی در برد الکتریکی و یا سایر قطعات داخلی دستگاه است.

–        عدم گرم شدن مواد غذایی در داخل ماکروفر

قبل از این که مواد غذایی را در داخل ماکروفر بگذارید، حتماً حجم آن را در نظر بگیرید. اگر مواد غذایی بیش از ظرفیت ماکروفر باشند، قطعا دستگاه نمی تواند آن را به خوبی گرم کند. اما در صورتی که مطمئن هستید مواد غذایی به اندازه کافی در دستگاه قرار گرفته اند، باید به سوختن المنت دستگاه شک کنید. بنابراین باید حتماً به نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید چون المنت سوخته باشد، راهی جز تعمیر یا تعویض باقی نخواهد ماند.

–         عدم چرخیدن سینی ماکروفر

اولین دلیلی که باعث نچرخیدن سینی می شود، تشکیل جرم از مواد غذایی باقیمانده در زیر سینی است که باعث می‌شود صفحه گردان نتواند سینی ماکروفر را بچرخاند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم زمانی که مواد غذایی را از ماکروفر خارج کردید، حتما سینی را به طور کامل تمیز نمایید. اما در صورتی که مطمئن سینی تمیز هست، باید وضعیت سلامت صفحه گردان کنترل شود. احتمال دارد خرابی در این قسمت اتفاق افتاده باشد.

 

چه زمانی برای تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیریم؟

 

پیشنهاد می کنیم وقتی که ماکروفر بوتان شما دچار عیب می شود حتما با نمایندگی تعمیرات بوتان تماس بگیرید چون تعمیرکاران حرفه ای ما به صورت تلفنی از شما سوالاتی را مطرح می ‌کنند تا بتوانند تشخیص دهند چه مشکلی در داخل دستگاه بروز کرده و سپس شما را راهنمایی خواهند کرد تا حتی ‌المقدور عیب رخ داده را خودتان برطرف کنید بدون اینکه نیاز به حضور تعمیرکار و پرداخت هزینه باشد.

اما در صورتی که تکنسین‌ های تشخیص دهند راهی جز تعمیر نخواهد بود، برای تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران به منزل شما مراجعه می ‌کنند. همانطور که متوجه شدید خدمات در منزل برای شما عزیزان ارائه خواهد شد. بنابراین به هیچ عنوان نگران چگونگی رفتن به نمایندگی نباشید بلکه اگر لازم باشد تعمیرات انجام گیرد، این تعمیرکاران ما هستند که به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

 

هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران

 

به طور کلی چند عامل بر روی قیمت تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران تاثیر می گذارند که عبارتند از:

–         نوع خرابی رخ داده در ماکروفر

–        مدل ماکروفر و در نتیجه میزان نیاز به کار برای تعمیرات

–        وضعیت اعتبار گارانتی دستگاه جهت استفاده از آن برای کاهش هزینه‌ ها

–        تعمیر یا تعویض قطعات به کار رفته در داخل ماکروفر

–        هزینه دستمزد تکنسین

لازم است این مطلب را بیان کنیم که هر هزینه ‌ای که برای تعمیر ماکروفر بوتان در جنوب تهران پرداخت کنید، کاملا منطقی خواهد بود چون از یک سو تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان که به صورت علمی و عملی، تخصص لازم را دارند وظیفه تعمیر دستگاه را بر عهده می‌گیرند و از طرف دیگر نمایندگی خود را موظف می‌داند گارانتی تعمیرات را برای شما عزیزان ارائه نماید.

 

نکاتی در مورد از ماکروفر بوتان

 

این مسئله را فراموش نکنید که حتی اگر شما بهترین برند وسایل برقی را در اختیار داشته باشید اما نحوه استفاده و نگهداری از آن را ندانید، قطعاً وسیله دچار مشکلات جدی خواهد شد. بنابراین برای نگهداری از ماکروفر بوتان چند نکته را رعایت کنید:

–         دستگاه را از طریق محافظ برق به پریز وصل کنید.

–         به هیچ عنوان بر روی ماکروفر وسیله تزیینی حتی سبک نگذارید.

–        وقتی از ماکروفر استفاده می‌ کنید، حتماً تمامی قسمت های داخلی آن را تمیز کنید.

–        قبل از چه مواد غذایی را داخل مایکروفر بگذارید دفترچه راهنمای مطالعه کنید تا با برنامه‌ های آن آشنا شوید.

–         پیشنهاد می کنیم ماکروفر را نزدیک وسایل گرمایشی قرار ندهید.

–         به هیچ عنوان ظرف های فلزی و لب پریده را داخل ماکروفر قرار ندهید.

 1669