1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران

548 بازدید
تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران

تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران : برای خرید ماکروفر شما باید تحقیق کافی داشته باشید چون به هر حال قرار است هزینه کلانی را برای خرید این وسیله پرداخت نمایید و مسلما از آنجایی که یک وسیله کمکی در آشپزی برای شما به حساب می ‌آید، پس باید از کیفیت و قابلیت های بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتوانید سالیان طولانی از آن استفاده کنید. ماکروفر بوتان با برخورداری از تکنولوژی های پیشرفته و برنامه‌ های متنوع، توانسته است محبوبیت زیادی نه تنها در کشور بلکه در کل دنیا به دست بیاورد.

این برند که سابقه زیادی داشته و از سال ۱۳۳۲ در کشور ایران فعالیت خود را آغاز کرده است، به پشتیبانی حمایت و رضایت مردم توانست اکنون در جایگاه بسیار بالایی در بین رقبا قرار گیرد و دامنه فعالیت ‌های خود را از طراحی و ساخت انواع بخاری آبگرمکن و رادیاتور به ساخت برخی از لوازم خانگی همان ماکروفر بوتان گسترش دهد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شرق تهران

 

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان پیروزی , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان مجیدیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شهرک امید , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان باقری , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان تهرانپارس , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نیرو هوایی , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان تهران نو , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان حکیمیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شمس آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نظام آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان حشمتیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان دبستان , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان سیدخندان , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان افسریه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نارمک , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان سرسبز , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان رسالت , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان هنگام , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان الغدیر , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان وحیدیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان

 

اگر شما به دنبال خرید یک ماکروفر عالی و بسیار با کیفیت هستید مسلما باید در کنار بررسی مشخصات ظاهری دستگاه، ویژگی های آن را نیز بدانید. برای مثال مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان عبارتند از:

–         آیا می دانید مایکروفر بوتان دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی بوده و اگر غذایی را در داخل ماکروفر قرار دهید تا به مرور زمان گرم شود علاوه بر گرم شدن، میکروب های موجود در آن نیز از بین خواهد رفت. این موضوع زمانی که شما می خواهید ماده غذایی در داخل یخچال را گرم کنید، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

–        آیا می دانید که برای ماکروفر بوتان برنامه های بسیار متنوعی در نظر گرفته شده است تا نه تنها بتوانید بخشی از پخت و پز را با کمک ماکروفر پیش ببرید بلکه برای طبخ برخی از غذاها همانند پیتزا نی می توانید از ماکروفر استفاده کنید.

–        آیا می دانید راندمان مصرف انرژی در ماکروفر بوتان بسیار بالا است و این موضوع از نظر به کمک به محیط زیست اهمیت بسیار زیادی دارد.

–         همچنین برند بوتان فیلم آموزشی برای نحوه راه اندازی و استفاده از ماکروفر را برای شما عزیزان در نظر گرفته و در این فیلم مهمترین عیوب رایج در ماکروفر بوتان که به دلیل سهل ‌انگاری افراد اتفاق می ‌افتد نیز توضیح داده شده است.

 

عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران

 

به هر حال این مسئله کاملا طبیعی است که هر وسیله برقی بنا به دلایلی خراب شود. گاهی اوقات این خرابی اصلاً تحت کنترل ما نیست و به دلیل نوسانات جریان برق اتفاق می ‌افتد و گاهی اوقات به دلیل عدم استفاده درست از دستگاه، مشکلات بسیار زیادی در آن بروز می کند. به همین دلیل لازم دانستیم رایج ترین عیوب ماکروفر بوتان را برای شما عزیزان را توضیح دهیم تا در صورتی که با برخی از مشکلات برخورد کردید، بدانید که باید چه عکس العملی را نشان دهید:

–         آیا مایکروفر شما دود می کند؟

در چنین شرایطی دستگاه را از برق بکشید و درب آن را باز کنید و وضعیت سینی ماکروفر را مورد بررسی قرار دهید. اگر مواد غذایی بر روی سینی ریخته باشد، مسلما این دود به دلیل سوختن مواد غذایی است در غیر این صورت حتما اتصالی در برد الکتریکی و قطعات داخلی ماکروفر رخ داده و باید برای تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران حتماً با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید.

–         آیا ماکروفر شما صدای زیادی دارد؟

تعمیر ماکروویو بوتان در شرق تهران : آیا می دانید اگر سینی ماکروفر به درستی بر سر جای خود قرار نگرفته باشد، قطعاً در زمان روشن کردن، صدای زیادی خواهد داشت. بنابراین وقتی سینی را تمیز کردید، حتما مطمئن شوید که آن را درست در جای خود قرار داده اید.

همچنین نباید وزن مواد غذایی نسبت به ظرفیت ماکروفر بیشتر باشد چون سنگین بودن آن باعث صدای زیاد در ماکروفر خواهد شد. شما باید به صدای ماکروفر به خوبی گوش دهید. اگر این صدا از پشت دستگاه است، یعنی فن داخل ماکروفر خراب شده است. به شما عزیزان توصیه می‌ کنیم حتماً تمامی موارد ذکر شده را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که همچنان صدا باقی ماند، با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید چرا که باید حتما تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران به صورت تخصصی انجام گیرد تا این عیب به صورت ریشه‌ ای برطرف گردد.

–        آیا غذا در داخل ماکروفر گرم می شود؟

قطعاً مهمترین عاملی که باعث بروز این مشکل می گردد، زیاد بودن حجم مواد غذایی است اما گاهی اوقات خرابی در برد الکتریکی، المنت و همچنین اتصالات داخلی اتفاق افتاده و اجازه تولید گرما را نمی دهد.

–         آیا سینی ماکروفر نمی چرخد؟

در درجه اول شما باید تمیز بودن سینی ماکروفر را بررسی کنید. اگر سینی جرم گرفته باشد، در نتیجه نمی تواند به خوبی بچرخد. اما اگر از تمیز بودن آن مطمئن هستید، احتمال دارد که موتور گردان خراب شده باشد.

–         آیا ماکروفر شما جرقه می زند؟

نکته ای که لازم می دانیم در همین قسمت متذکر شویم این است که به هیچ عنوان نباید ظروف فلزی و لب پریده را در داخل دستگاه قرار دهید چون باعث ایجاد جرقه خواهد شد. اما اگر از سالم بودن و جنس ظرف خود مطمئن هستید حتماً سریعاً دستگاه را از برق بکشید چون احتمال دارد این جرقه به خاطر اتصالی در برد الکتریکی دستگاه باشد.

–         آیا ماکروفر روشن نمی شود؟

این مشکل ممکن است به علت قطع شدن برق ساختمان، خراب بودن پریز برق، خراب شدن دو شاخه ماکروفر و یا بروز عیب در محافظ برق اتفاق افتاده باشد. تمامی موارد را کنترل کنید. اگر باز هم دستگاه روشن نشد حتما با نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان تماس بگیرید.

 

چه زمانی برای تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیریم؟

 

تعمیر ماکروویو بوتان در شرق تهران : اگر با مشکل خرابی در مایکروفر بوتان مواجه شده اید، اصلاً نگران نباشید. در اولین قدم با نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای ما که دوره‌ های علمی و عملی جهت آشنایی با سیستم طراحی ماکروفر بوتان را سپری کرده ‌اند، به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌ کنند تا در صورت امکان، خودتان بتوانید عیب دستگاه را برطرف کنید.

گاهی اوقات مشکلاتی که در وسیله برقی اتفاق می ‌افتد دلیل بسیار ساده ای داشته و در نتیجه نیازی به تعمیرکار نیست. اما اگر به تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران نیاز شد، اصلاً نگران چگونگی رفتن به نمایندگی نباشید چون تکنیسین‌ های ما با تجهیزات کامل و همچنین با قطعات اصل و باکیفیت، به منزل شما مراجعه کرده و  عیب یابی را انجام می‌ دهند و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد از انواع اورجینال استفاده خواهند کرد.

 

هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران

 

تعمیر ماکروویو بوتان در شرق تهران : به طور کلی تکنسین های ما که برای تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران به منزل شما مراجعه می ‌کنند، براساس تعرفه ‌هایی که نمایندگی در اختیار آن ها قرار داده است، هزینه را محاسبه کرده و در قالب فاکتور به شما تحویل می دهند.

براساس نوع و شدت خرابی رخ داده در دستگاه، مدل ماکروفر، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و همچنین وضعیت اعتبار گارانتی دستگاه، هزینه برای شما محاسبه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تکنسین ها برای محاسبه دستمزد خود براساس تعرفه نمایندگی عمل می کنند.

لازم است این نکته را نیز بیان کنیم که در پایان کار، تعمیرکاران باید به شما گارانتی تعمیرات را تحویل دهند تا اگر همین عیب در بازه اعتبار ضمانت نامه بروز کرد، بدون هیچگونه هزینه ای بتوانید تعمیرات را انجام دهید.

 

نکاتی در مورد ماکروفر بوتان

 

تعمیر ماکروویو بوتان در شرق تهران : در راستای استفاده بهتر از ماکروفر بوتان و جلوگیری از بروز مشکل در آن، باید چند نکته را رعایت کنید:

–         حتما قبل از راه اندازی دستگاه دفترچه راهنمای آن را با دقت مورد مطالعه قرار دارد. همانگونه که گفتیم گاهی اوقات عیب هایی که در دستگاه بروز می‌ کنند بسیار ساده هستند و بدون اینکه نیاز باشد تعمیرکار برای تعمیر ماکروفر بوتان در شرق تهران به منزل شما مراجعه کند، خود شما با کمی مطالعه دفترچه راهنما می توانید این عیب را برطرف کنید.

–         حتما ظرف مناسب در داخل ماکروفر قرار دهید. نباید ظرف فلزی و لب پریده باشد.

–         حجم مواد غذایی را براساس ظرفیت ماکروفر تعیین کنید.

–        بعد از هر بار استفاده از ماکروفر اگر داخل آن کثیف شده است آن را کاملا تمیز کنید.

–         حتماً برای ماکروفر از محافظ استفاده نمایید.

–         توصیه اکید داریم به هیچ عنوان وسایل تزیینی حتی سبک را روی دستگاه قرار ندهید.

–         ماکروفر را در جایی قرار ندهید که نور مستقیم خورشید دارند. از طرف دیگر ماکروفر در کنار وسایل گرمایشی نباشد.

–         فاصله ماکروفر با دیوار را رعایت کنید تا جریان هوا اطراف ماکروفر به خوبی برقرار شده و سریع خنک گردد.

 1669