1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران

567 بازدید
تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران

تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران : آیا می دانید برند بوتان در زمینه طراحی و تولید انواع مدل های ماکروفر نیز فعالیت می ‌کند؟ شاید شما که در حال مطالعه این مطلب هستید این ذهنیت را داشته باشید که برند بوتان تنها در زمینه تولید انواع وسایل گرمایشی همانند رادیاتور، پکیج و آبگرمکن فعالیت داشته و دارد.

اما جالب است بدانید که در چند سال اخیر، تولید برخی لوازم خانگی همانند ماکروفر را شروع کرده است. برند بوتان یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای ایرانی است که در سال ۱۳۳۲ فعالیت خود را در تهران آغاز کرده و به دلیل اینکه تولیدات خود را براساس استانداردهای جهانی و تکنولوژی های به روز پیش برده است، به همین دلیل توانسته است که تا امسال رتبه و جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده و افراد زیادی مشتاق خریدن ماکروفر بوتان هستند.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان غرب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان غرب تهران

 

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان پونک , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان صادقیه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شهرک غرب , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان  سعادت آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان باغ فیض , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان طرشت , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان تهرانسر , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان چیتگر , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شهرک گلستان , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان بیمه , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان بلوار فردوس , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شهرک اکباتان , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان گیشا , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شهران , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان کن , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان جنت آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان آریاشهر , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان شهر زیبا , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان حصارک , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان کوهسار

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان

 

ماکروفر یکی از وسایل برقی مهم در خانه است. درست است که این وسیله برقی ضروری نیست اما اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد، یک وسیله کمکی برای آشپز شما خواهد بود. به خصوص برای خانم هایی که نیمی از روز بیرون از خانه هستند و در نتیجه برای آشپزی کردن فرصت زیادی ندارند، بنابراین خریدن یک ماکروفر با قابلیت های بسیار بالا، به آن ها کمک خواهد کرد. مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان که باعث شده است خانم های زیادی علاقه مند به استفاده از این دستگاه باشند عبارتند از:

–        داشتن خاصیت ضد عفونی کنندگی

–       داشتن برنامه‌ های متنوع برای افزایش استفاده از دستگاه در آشپزی کردن داشتن

–       ارائه ویدیو آموزشی برای آگاهی از چگونگی استفاده از ماکروفر

–       مجهز بودن به تکنولوژی های مدرن

–       راندمان مصرف انرژی بسیار بالا

–       طراحی زیبا و شیک در دستگاه

 

عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران

 

جالب است بدانید که اغلب افراد وقتی با مشکلی در ماکروفر بوتان روبرو می شوند سریعا دچار نگرانی خواهند شد چون فکر می ‌کنند این عیب به معنای سوختگی قطعات داخلی است. اجازه دهید عیوب رایج در ماکروفر بوتان را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شوید گاهی اوقات نحوه استفاده نادرست از دستگاه باعث بروز چنین مشکلاتی می شود:

–        عدم گرم شدن مواد غذایی در داخل ماکروفر

این مشکل می‌ تواند به علت حجم زیاد مواد غذایی در دستگاه باشد. در صورتی که مطمئن هستید میزان غذای قرار داده شده  در ماکروفر از ظرفیت آن بیشتر نیست، حتماً به نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان اطلاع دهید چرا که احتمال دارد المنت دستگاه سوخته باشد.

–        عدم روشن شدن ماکروفر

این اتفاق می‌ تواند به دلیل قطعی جریان برق خانه، سوختن پریز برق، خرابی ایجاد شده در محافظ برق و یا خراب شدن دو شاخه ماکروفر باشد. ابتدا تمام این موارد را چک کنید. اگر از سلامت آن ها و وجود برق در ساختمان مطمئن شدید، حتماً به تعمیرکاران مادر نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان اطلاع دهید چرا که احتمال اتصالی در دستگاه و خرابی در برد الکتریکی آن وجود دارد.

–        خاموش شدن ناگهانی ماکروفر

ابتدا باید وضعیت برق خانه را کنترل نمایید. همچنین در ادامه مطمئن شوید پریز برق، دو شاخه و رابط سالم هستند. در غیر این صورت باید به سوختن قطعات داخلی ماکروفر سک کنید.

–       دود کردن ماکروفر

آیا می دانید اگر مواد غذایی بر روی سینی ماکروفر باقی مانده باشد در دور بعد که دستگاه را روشن می کنید این مواد غذای سوخته و دود ایجاد می‌ کند؟ به همین دلیل است که توصیه می ‌کنیم حتماً سیین را کاملا تمیز کنید. اما اگر چنین مشکلی در داخل ماکروفر وجود ندارد، حتماً باید سریع تر دستگاه را از برق بکشید چون این دود می تواند نشانه سوختن موتور دستگاه باشد.

–        نچرخیدن سینی ماکروفر

این اتفاق به دو دلیل رخ می دهد یا بقایای مواد غذایی در زیر صفحه گردان رسوب کرده و در نتیجه اجازه چرخیدن سینی را نمی ‌دهد که باید در این صورت سینی را تمیز کنید. یا اینکه ممکن است موتور گردان سینی به طور کامل خراب شده باشد.

–        شنیدن صدای زیاد از ماکروفر

مهمترین دلیلی که باعث بروز این اتفاق می شود، سنگین بودن وزن مواد غذایی بر روی سینی است. به همین دلیل به هیچ عنوان نباید ظرفیت مواد غذایی در ماکروفر بیش از ظرفیت دستگاه باشد. البته لق شدن صفحه گردان در زیر سینی و خراب شدن فن نیز می‌تواند منجر به بروز چنین مشکلاتی شده و صدای زیادی را از ماکروفر خواهید شنید.

 

چه زمانی برای تعمیر ماکروویو بوتان در غرب تهران با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیریم؟

 

آیا می دانید تکنسین های حرفه ای ما در نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان مشاوره تلفنی نیز برای شما ارائه می کنند؟ بنابراین به محض اینکه با این مرکز تماس بگیرید، کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند تا شاید خودتان بتوانید عیب را برطرف کنید. البته این اطمینان را به شما می دهیم اگر نیاز به تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران باشد در چنین شرایطی اصلاً نگران رفتن به این مرکز و یا حتی چگونگی بردن ماکروفر نباشید.

بلکه تعمیرکاران ما خود را موظف می ‌دانند به منزل شما مراجعه نمایند. کلیه تجهیزات لازم در اختیار تکنیسین ها قرار می ‌گیرد تا عیب یابی و تعمیر  به صورت کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی انجام شود. همچنین اگر نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات باشد در منزل شما کلیه امور پیش خواهد رفت. به شما اطمینان می دهیم که از قطعات اصل برای تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران استفاده خواهد شد.

 

هزینه تعمیر ماکروویو بوتان در غرب تهران

 

از آنجایی که نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان خدماتی همانند گارانتی تعمیرات را برای شما عزیزان در نظر گرفته است و از طرف دیگر چون گارانتی دستگاه را به عنوان فاکتور برای کاهش هزینه ‌ها قبول می کند، بنابراین شما اصلاً نباید نگران هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در غرب تهران باشید. تمامی امور را به تکنسین های ما بسپارید. در نهایت فاکتوری برای شما ارائه می شود که براساس نوع عیب رخ داده در دستگاه و همچنین نحوه انجام تعمیرات از نظر تعویض یا تعمیر قطعات، مبلغ کار براساس تعرفه اتحادیه برای شما محاسبه خواهد شد.

 

نکاتی در مورد تعمیر ماکروویو بوتان در غرب تهران

 

برای اینکه ماکروفر بوتان شما دچار مشکل نگردد کافی است نحوه استفاده صحیح از دستگاه و نحوه نگهداری از آن را بدانید. برای مثال:

–        برخی از خانم ها عادت دارند یک وسیله تزئینی روی ماکروفر بگذارند. به هیچ عنوان چنین کاری نکنید.

–        ماکروفر را کنار اجاق گاز قرار ندهید چون افزایش دما باعث اتصالی قطعات داخلی خواهد شد.

–        همچنین هر بار که از دستگاه استفاده می کنید تمامی قسمت های داخلی آن را تمیز کنید.

–        ظرف مخصوص ماکروفر را در اختیار داشته باشد چون ظروف فلزی یا ظروف لب پریده باعث جرقه زدن دستگاه خواهد شد.

–        قبل از اینکه مواد غذایی را در داخل ماکروفر قرار دهید، برنامه مناسب را انتخاب کنید تا هم انرژی بیش از اندازه مصرف نشده و هم فشاری به دستگاه وارد نگردد.

 1669