1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین

435 بازدید
تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین

در بین برندهای ایرانی که در زمینه‌ طراحی و ساخت انواع ماکروفر فعالیت دارند، به جرات می توان برند بوتان را یکی از بهترین برنده ها معرفی نمود که بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. بوتان یک برند بسیار قدیمی است که در تهران فعالیت خود را آغاز کرده و با ۷۰ سال سابقه وارد تولید لوازم برقی خانگی همانند ماکروفر شده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های ماکروفر بوتان و همچنین نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین آشنا کنیم.

 

شماره تماس تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین

 

قزوین – تاکستان – الوند – آبیک – اقبالیه – محمدیه – بیدستان – محمودآباد نمونه – بویین‌زهرا – شال – اسفرورین – آبگرم – دانسفهان – ضیاءآباد – خرمدشت – نرجه – سگزآباد – ارداق – آوج – خاکعلی – معلم‌کلایه – کوهین – سیردان – رازمیان

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان

 

اگر بخواهیم چند ویژگی اصلی ماکروفر بوتان که باعث شهرت آن شده است را بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم که عبارتند از:

–        طراحی بسیار زیبا

–       برخورداری از تکنولوژی ‌های پیشرفته

–       برخورداری از استانداردها و فناوری های جهانی

–       دارای قابلیت ها و برنامه های بسیار متنوع

–       دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی

–       دارای گارانتی و خدمات طولانی‌ مدت

–       برخورداری از ویدیو آموزشی جهت راه اندازی و نصب ماکروفر

 

عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین 

 

اجازه دهید در این قسمت از مطلب، عیوب رایج در ماکروفر بوتان که معمولاً عمده افراد با آن ها برخورد می ‌کنند را با یکدیگر بررسی کنیم:

–        دستگاه روشن نمی شود.

قطعی برق خانه، خرابی پریز برق،  خرابی دو شاخه و خراب محافظ، مهمترین دلایل روشن نشدن ماکروفر هستند در غیر این صورت باید به سراغ برد الکتریکی بروید و برای تعمیر ماکروفر بوتان شما باید با نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین  تماس بگیرید.

–        دستگاه حین خامون کار کردن، خاموش می شود.

مسلماً اگر برق خانه قطع شود و یا اگر پریز، دو شاخه و یا رابط مشکل داشته باشند، چنین اتفاقی خواهد افتاد. اما اگر تمامی این موارد را کنترل کردید و مطمئن شدید مشکل برقی در خانه وجود ندارد، قطعا عیب اصلی از برد الکتریکی ماکروفر است.

–        ماکروفر دود می کند.

اگر قسمتی از غذا روی سینی ریخته باشد، مسلما در اثر سوختگی، دود خواهد کرد. اما اگر مطمئن هستید سوختن غذا رخ نمی دهد، این دود نشان دهنده سوختن موتور ماکروفر است.

–        ماکروفر صدای زیادی می دهد.

اگر این صدا از پشت ماکروفر باشد، یعنی فن خراب شده است. اما اگر از داخل آن صدا می شنوید، یعنی فشار زیادی به سینی وارد شده و صفحه گردان تحت فشار است.

–        ماکروفر جرقه می زند.

اگر که ظرف فلزی یا لب پر در داخل ماکروفر بگذارید، جرقه زدن آن کاملاً طبیعی است. اما اگر ظرف مناسب ماکروفر است، در این صورت جرقه زدن به دلیل اتصالی رخ داده است.

–         سینی ماکروفر نمی چرخد.

اگر موتور گردان زیر سینی ماکروفر خراب شود، مسلما سینی ماکروفر نخواهد چرخید و باید تعمیرات اساسی در آن انجام گیرد.

 

چه زمانی برای تعمیر ماکروفر بوتان با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان در قزوین تماس بگیریم؟

 

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان در تمامی شهرهای ایران در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا شما بتوانید تعمیر ماکروفر بوتان را با خیال آسوده به تکنسین هایی که از نظر علمی و عملی دانش بسیار بالایی داشته و می ‌تواند عیب یابی را به صورت کاملاً دقیق برای شما عزیزان انجام دهند، بسپارید.

خدمات به صورت ۲۴ ساعته و به صورت آنلاین و تلفنی می باشد. همچنین لازم به ذکر است که تکنیسین‌ های نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تعمیرات را به صورت حضوری در منزل برای شما انجام می دهند.

 

هزینه تعمیر ماکروویو بوتان در قزوین

 

مهمترین عوامل موثر بر قیمت تعمیر ماکروفر بوتان در قزوین عبارتند از:

–        نوع مدل دستگاه خراب شده

–       نوع و شدت خرابی رخ داده در دستگاه

–       دستمزد متخصص

–       تعمیر قطعات و یا تعویض آن ها

–       وضعیت اعتبار گارانتی دستگاه

لازم به ذکر است تمامی نمایندگی های تعمیر ماکروویو بوتان به شما ضمانت نامه تعمیرات ارائه می ‌کند تا در صورتی که همین عیب در مدت زمان اعتبار گارانتی رخ داد، شما بدون هیچ هزینه ای می توانید دوباره از خدمات نمایندگی بهره مند شوید.

 

نکاتی در مورد تعمیر ماکروویو بوتان در قزوین

 

در در پایان این مطلب چند نکته را برای شما عزیزان ذکر می‌ کنیم تا در راستای استفاده از ماکروفر، شما بتوانید بهترین کارایی را از وسیله به دست بیاورید:

–        ماکروفر را جایی قرار دهید که هوا به خوبی اطراف آن چرخیده و موتور دستگاه هر چه زودتر خنک شود.

–       ماکروفر نباید نزدیک وسایل گرمایشی باشد.

–        بعد از هر بار استفاده کردن از ماکروفر، درب آن را باز بگذارید چون حبس شدن گرما باعث آب شدن روکش سیم ها خواهد شد.

–        وسایل تزیینی سنگین و سبک را روی ماکروفر نگذارید.

–        برای ماکروفر از ظروف غیرفلزی و سالم استفاده کنید.

–        بهتر است ماکروفر را به یک محافظ برق وصل کنید.

 1669