1669 پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران

470 بازدید
تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران

تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران : اگر به دنبال یک برند شناخته شده و معتبر در زمینه طراحی انواع مدل های ماکروفر هستید و دوست دارید از برندهای داخلی خرید خود را انجام دهید، ما برند بوتان را به شما پیشنهاد می کنیم که نزدیک به ۷۰ سال سابقه دارد.

در واقع برند بوتان از سال ۱۳۳۲ فعالیت خود را در تهران شروع کرده است. همه مردم بوتان را با وسایل گرمایشی همانند بخاری رادیاتور و آبگرمکن می ‌شناسند. اما این برند با توجه به اینکه توانسته است رضایت مردم را به دست آورده و در نتیجه سالیان طولانی فعالیت خود را ادامه دهد، بنابراین تصمیم گرفت که در زمینه‌ طراحی و تولید انواع لوازم برقی خانگی فعالیت خود را گسترش دهد. اکنون شما در فروشگاه های لوازم خانگی می ‌توانید ماکروفر بوتان را نیز مشاهده نمایید.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

 

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان یوسف آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان مطهری , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان فاطمی , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان عباس آباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان جلفا , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان بهجت اباد , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان امام خمینی , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان سهروردی , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان آپادانا , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان نیلوفر , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان لاله زار , نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان جمهوری
نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان

 

برای همه ما این مسئله اهمیت دارد که به ازای هزینه پرداختی برای خرید لوازم خانگی، بهترین کارایی را از آن ها دریافت کنیم. اگر شما به فکر خرید ماکروفر بوتان هستید، قطعا باید با قابلیت ‌ها و ویژگی ‌های این وسیله آشنا شوید. برای مثال مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان عبارتند از:

–        این دستگاه در مدل های مختلف طراحی می ‌شود که برنامه های آشپزی در آن ها متنوع بوده و در نتیجه می توان سرعت و قدرت پخت و پز را افزایش دهید. این مسئله برای خانم های شاغل اهمیت بیشتری دارد.

–       ماکروفر بوتان دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی است.

–        برند بوتان یک ویدیو آموزشی برای ماکروفر بوتان در نظر گرفته است که به کمک آن را می توانید هم نحوه استفاده از دستگاه را آموزش دیده و هم اینکه عیوب رایج در ماکروفر بوتان را بشناسید تا اگر دچار مشکل شدید، خودتان به شخصه بتوانید آن را برطرف نمایید.

–        از نظر شکل ظاهری نیز ماکروفر بوتان دارای تنوع بسیار زیادی است.

 

عیب یابی و تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران

 

برای هر وسیله برقی ممکن است خرابی هایی اتفاق بیفتد ولی این عیوب به دو دسته تقسیم می شوند. گاهی در اثر سهل انگاری و گاهی اوقات به دلیل نوسانات جریان برق، فشار زیادی به دستگاه وارد می شود و مشکلات در دستگاه و لوازم برقی برق رخ می دهد. عیوب رایج در ماکروفر بوتان که باعث می ‌شود حتی شما نیاز به تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران داشته باشید عبارتند از:

–       روشن نشدن دستگاه که می ‌تواند به دلیل قطعی جریان برق، خرابی پریز و دو شاخه برق و همچنین خرابی رابط اتفاق افتاده باشد. در صورتی که هیچ کدام از این موارد مشکلی ندارد، قطعا اتصالی در برد الکتریکی دستگاه رخ داده و شما باید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید.

–        خاموش شدن ناگهانی ماکروفر که در این صورت باید وضعیت برق ساختمان را کنترل کنید. همچنین باید مطمئن شوید پریز برق، دو شاخه و رابط کاملاً سالم هستند. در صورتی که از این موارد مطمئن شدید، دستگاه را از برق کشیده و با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید. تکنیسین‌های ما برای تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

–       گرم نشدن مواد غذایی در ماکروفر که یا به دلیل حجم زیاد غذا در داخل ماکروفر اتفاق می ‌افتد و یا اینکه المنت حرارتی دستگاه سوخته و تعمیرکار حرفه ‌ای باید آن را مورد بررسی قرار دهد.

–        ایجاد دود در داخل ماکروفر می تواند به این دلیل باشد که شاید مواد غذایی بر روی سینی ریخته و در حال سوختن هستند. در ماکروفر را باز کرده و سینی را چک کنید. در غیر این صورت باید سریعاً دستگاه را از برق جدا کنی. این دود می تواند نشان دهنده سوختن قطعات داخلی باشد و  باید حتما با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید.

–        جرقه زدن ماکروفر که می تواند به نوع ظرف مورد استفاده در دستگاه ربط داشته باشد.  شما نباید به سراغ ظروف فلزی و لب پریده بروید چون جرقه می زنند. اگر از سالم بودن ظرف خود مطمئن هستید اکنون بیاد دستگاه را از برق بکشید چون این جرقه زدن نشانه خرابی در برد الکتریکی و قطعات داخلی ماکروفر است.

–        صدای زیاد در داخل ماکروفر یا به دلیل خرابی فن در پشت ماکروفر اتفاق می افتد و یا اینکه حجم مواد غذایی در داخل دستگاه زیاد بوده و فشار زیادی به سینی وارد شده است. در هر صورت اگر صدا از پشت دستگاه شنیده می شود با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیرید.

 

چه زمانی برای تعمیر ماکروویو بوتان در مرکز تهران با نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان تماس بگیریم؟

 

نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته در خدمت شما خواهد بود و خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ است. زمانی که مشکلی در ماکروفر بوتان اتفاق می ‌افتد باید با این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

همانگونه که گفتیم همیشه نیاز به تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران نخواهد بود. گاهی اوقات مشکل در حدی است که با یک راهنمایی جزئی می توان مشکل را برطرف کرد.  کارشناسان ما خود را موظف می‌ دانند در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

اما اگر مطمئن شوند راهی جز تعمیرات باقی نمانده است، تکنسین های حرفه ای ما در اولین فرصت با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهند کرد و تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران به صورت حضوری و بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی انجام می گیرد.

 

هزینه تعمیر ماکروویو بوتان در مرکز تهران

 

در محاسبه هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت برای همه افراد یکسان نیست. نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان خود را موظف دانسته است که تعرفه ای براساس قیمت اتحادیه تنظیم کرده و در اختیار تکنسین ‌ها قرار می دهد. تعمیرکاران بعد از مراجعه به منزل شما، براساس شدت و نوع عیب رخ داده در دستگاه، مدل ماکروفر و همچنین وضعیت سلامت قطعات از نظر نیاز به تعمیر یا تعویض آن ها، هزینه برای شما محاسبه خواهد شد.

البته بخشی از هزینه ‌ها به دستمزد تکنسین ها اختصاص دارد. اما لازم است بدانید چون نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوتان گارانتی تعمیرات را برای شما در نظر می ‌گیرد بنابراین هر مقدار هزینه پرداخت کنید، واقعا ارزش این را دارد که وسیله تحت نظر تکنسین های حرفه ای تعمیر شود. از طرف دیگر اگر زمان خرابی ماکروفر بوتان گارانتی دستگاه منقضی نشده است، می توانید به تعمیرکار تحویل دهید تا هزینه تعمیر ماکروفر بوتان در مرکز تهران برای شما کمتر شود.

 

نکاتی در مورد تعمیر ماکروویو بوتان در مرکز تهران

 

آیا می ‌دانید نحوه استفاده و نگهداری از ماکروفر، بر روی کارایی و طول عمر آن تاثیر دارد؟ این چند نکته را در نظر داشته باشید تا کمتر شاهد بروز خرابی در ماکروفر بوتان باشید:

–        به هیچ عنوان نباید بر روی ماکروفر وسایل تزیینی حتی سبک قرار دهید.

–        زمانی که کار شما با ماکروفر تمام می شود کمی درب دستگاه را باز بگذارید تا حرارت خارج شده و به اتصالات داخلی آسیبی وارد نشود.

–        ماکروفر را همیشه در جایی قرار دهید که جریان هوا در پشت آن قرار باشد و موتور آن را داغ نکند.

–       ماکروفر  نباید در کنار وسایل گرمایشی قرار بگیرد.

–        زمان پخت و پز، برنامه مناسب را انتخاب کنید.

–        حجم مواد غذایی در ماکروفر براساس ظرفیت آن تنظیم شود.

–        هر بار که از ماکروفر استفاده می کنید داخل آن را تمیز کنید تا مواد غذایی در زیر سینی رسوب نکنند

 1669