1669 پشتیبانی سریع
بوتان

پکیج دیواری بوتان مدل Optima Alta 35C

287 بازدید
پکیج دیواری بوتان مدل Optima Alta 35C

پکیج دیواری بوتان مدل Optima Alta 35C یک پکیج بسیار پر قدرت و با کیفیت است که می توانید آن را برای منازل و آپارتمان هایی تا مساحت 300 متر مربع استفاده کنید. این پکیج می تواند بدون توجه به فشار آب و فشار گاز در هر زمان آب پر فشار و گرمی را برای شما فراهم کند.

ویژگی های پکیج دیواری بوتان Optima Alta 35C

در این بخش شما را با ویژگی های این پکیج دیواری آشنا کرده تا در صورت خرید با اطلاعات بیشتری این کار را انجام دهید:

–    شیر سه طرفه و سیستم ضد گریپاژ پمپ

–    سیستم ضد یخ زدگی

–    سیستم ایمنی محدود کننده دمای حداکثر آب

–    پمپ سیرکولاتور سه سرعته

–    دو مبدل حرارتی جداگانه برای سیستم گرمایش و آب مصرفی

–    سیستم عیب یاب خودکار

–    سیستم فناوری چگالشی برای افزایش راندمان دستگاه

–    سیستم احتراق آهسته

آشنایی با خصوصیات پکیج

این پکیج دیواری دارای یک راندمان و بازده غیر قابل تصور بوده و می تواند تمامی حجم توان ورودی را به صورت خروجی مورد استفاده قرار دهد. راندمان این دستگاه بیش از 103 درصد بوده و تلفات بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی دارد.

این پکیج دارای یک دودکش مخصوص دو جداره براب خروج گازهای ناشی از احتراق بوده و تحت هیچ شرایطی دچار نشتی نخواهد شد. قابلیت اتصال به ترموستات های اتاقی از دیگر ویژگی های این دستگاه است که کاربری آن را در مکان های مختلف توسعه داده است.

کنترلر دستگاه از نوع میکروپروسسوری بوده و می تواند تمامی عملکردهای دستگاه را به بهترین شکل کنترل و مدیریت کند. از دیگر ویژگی های بسیار ایده آل پکیج دیواری بوتان مدل Optima Alta 35C سیستم ضد نوسان دمای آب و فشار آن است. در واقع این پکیج با کم ترین تاثیرپذیری از فشار گاز و آب منبع، همیشه آبی پر فشار و با دمای مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669