1669 پشتیبانی سریع
ماکروفر بوتان

درباره ماکروفر بوتان

2295 بازدید
درباره ماکروفر بوتان

در میان انواع وسایل برقی خانگی، برخی در گروه ضروریات زندگی قرار دارند همانند داشتن یک یخچال، ماشین لباسشویی و … ولی برخی دیگر، بودنشان لازم نیست ولی بسیار کمک کننده است. برای مثال اکثر افراد معتقد هستند که با داشتن یک اجاق گاز همراه با فر، نیازی به داشتن ماکروفر نخواهد بود و این باور درست است واما لازم به ذکر است که وجود ماکروفر در هر خانه ای اگر چه لازم نیست ولی مفید خواهد بود. برای مثال خانم های شاغل که نیمی از روز را در بیرون از منزل به کار مشغول هستند، وقتی به خانه می رسند، در کنار حجم زیاد امور خانه، باید به فکر آماده کردن سریع غذا باشند چون زمان کمی برای این منظور در اختیار داشته و باید تا قبل از آمدن بقیه اعضای خانواده، غذا به بهترین شکل ممکن طبخ شده باشد. پس متوجه شده اید که داشتن یک ماکروفر و البته با یک برند ایده آل، یک ابزار کمکی بررای شما خواهد بود.

در ساخت و طراحی انواع ماکروفرها، برندهای مختلفی فعالیت دارند و در نتیجه مشتریان در زمان خرید، باید کارایی هایی که از وسیله برایشان بیشتر اهمیت دارد را در نظر داشته و بهترین برند را انتخاب کنند. در این مقاله ما قصد داریم به برخی از مهمترین ویژگی های ماکروفر بوتان بپردازیم:

1-   ماکروفر بوتان دارای یک صفحه لمسی است که صفحه تنظیمات نام دارد برای مثال شما در زمان پخت یک غذا می توانید به کمک این صفحه لمسی، مدت زمان پخت را تنظیم نمایید.

2-   با توجه به این که این امکان وجود دارد که کودکان به سراغ ماکروفر شما بروند و در نتیجه خطرات احتمالی آن ها را تهدید کند، لذا ماکروفر بوتان، مجهز به قفل کودک بوده که در زمان فعال شدن این قفل، ماکروفر غیر فعال شده و خطری نخواهد داشت.

3-   برند بوتان به ظاهر دستگاه نیز بسیار اهمیت داده است و نه تنها تنوع رنگ را در ساخت ماکروفر لحاظ کرده است بلکه از نظر شکل ظاهری نیز ماکروفری شیک و زیبا را به مشتری عرضه می کند.

4-   داشتن برنامه های اتوماتیک، یکی دیگر از شاخصه های ماکروفر بوتان است. این برند برای برخی از غذاها همانند پیتزا، پاستا، گریل کردن مرغ و… برنامه پخت را تنظیم نموده است که در زمان آماده کردن این قبیل غذاها، کافی است غذا را داخل ماکروفر گذاشته و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید. با این کار نیازی به تنظیم دما و زمان پخت نیست زیرا در برنامه اتومات، این مواد تنظیم شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669